Keltető

Mező

Minden, ami marketingkutatás, piackutatás, közvélemény kutatás, online kutatás, személyes és telefonos adatfelvétel.

Marketing és kutatás mindenkinek: piackutatóknak, marketingeseknek, tanároknak és diákoknak egyaránt hírek, elemzések, marketingadatok és videók egy helyen összegyűjtve.

Azért írok szakmai blogot mert... válaszol Ihász Ingrid (rabbitblog.hu)

2008.12.19. 11:18 :: Field Castro

Nekem a blog kb. egyidős a pályakezdésemmel, énblogként indult fw-s tárhelyen 2005 végén. Itt sok egyéb mellett arról is szó volt, hogy mit bénázok össze az első igazi munkahelyemen :))Az archiválás nehézségei miatt a Blogterre költöztem és ott kezdtem el szakmai témákkal is…

1 komment

Címkék: blog

Jó hír után egy rossz hír...

2008.12.19. 08:32 :: Field Castro

A piackutatás blogon olvastam, hogy a Toluna.com egy új szavazási szolgáltatással lépett a piacra. Egy olyan szolgáltatással, amely gyilkosa lehet nemcsak az online kutató cégeknek, de a teljes piackutatási szakmának, amennyiben az nem tesz ellene valamit.A jó hír után (a hazai…

3 komment

Címkék: jövő piackutatás onlinekutatás

Sajtóközlemény+vélemény: Szakmai összefogás a minőségi piackutatásért

2008.12.18. 10:01 :: Field Castro

2008. december 9-én tizenhat piackutató cég összefogásával megalakult a PIXER a Minőségi Piackutatásért Egyesület. Az iparági kezdeményezés célja a piackutatás presztízsének javítása valós eszközökkel és innovatív megoldásokkal. A szervezet a kvalitatív kutatási…

2 komment

Címkék: vélemény sajtóközlemény szonda kvalitatív nrc gfk szinapszis median millwardbrown tns masmi acnielsen bmb synovate avenew bellresearcher cognative imas hri

Kommentár nélkül: Gyerekszáj

2008.12.16. 09:04 :: Field Castro

Online-nemzedék a kapuk előtt. A Mézga Gézának lőttek! A tizenéves „hálólakó” leckét a Wikipédiáról puskáz, esti mesét a YouTube-ról tölt le. iPod, játékkonzol, mobiltelefon, mp4 lejátszó. A net-kölyök él-hal a kütyükért. Tízből hét digi-tini valamelyik…

Szólj hozzá!

Címkék: video szonda nrc gyerekkutatás

Ha egyszer a nyúl viszi a puskát

2008.12.15. 09:10 :: Field Castro

Ha egyszer a nyúl viszi a puskát, akkor vége lesz a piackutatói világnak. Ha egyszer a piackutató cégek elveszítik igazi fegyverüket: a lekérdezési csatornákat, akkor egyre többször jut majd eszébe az ügyfeleknek, hogy nincs is már a piackutatókra szükség, hiszen a „nem…

2 komment

Címkék: jövő vélemény piackutatás adatfelvétel

süti beállítások módosítása