Úgy látszik a jó példa ragadós és, hogy ki volt előbb nem tudom, de nem is az a fontos ki kezdte, sokkal inkább az, hogy egyre több szakmai blog kezdi meg működését. Az, hogy egyre több szakember gondolja úgy, hogy érdemes magának, a szakmának, ügyfeleknek: bemutatnia (na nem úgy), összegyűjtenie, elemeznie, nemzetközi híreket fordítania, vitára alkalmas témákat bedobnia és szórakoztatni minket, olvasókat az mind nagyon nemes dolog, azonban a háttérben valószínű, hogy sokkal több motivációt találhatunk.
- terepnaplo.blog.hu
- piackutatas.blog.hu
- cawi.blog.hu
- rabbitblog.hu
- onlinemarketing.blog.hu és a legfrissebb
- onlime.blog.hu
- vannak olyan szakmai kérdések, amelyek érdekelnek, amelyek megoldásra várnak, amiről beszélni kellene, de mivel a szakmai szervezetek nem nyitottak az ügyféloldalon dolgozó piackutatók számára (valaki tudja, hogy miért nem?), ezért ezeket nincs hol és kinek elmondanom. Gondoltam, ha leírom, akkor jobban átgondolom. Ha publikussá teszem, akkor talán mások véleményét is megtudom. Ha pedig a többiek is hozzászólnak, akkor talán a szakmai szervezetekben foglalkozni kezdenek a piackutatást érintő problémákkal.
- utálom mindig újra, meg újra összegyűjteni a számomra fontos, érdekes kutatási eredményeket közlő honlapokat, amelyeket itt kategorizálva úgy tudom összegyűjteni, hogy közben megosztom másokkal is
- más blogot írók kedvet csináltak vagy mondjuk úgy irigy lettem rájuk.