PR nap: Hatékonyságnövelés digitális megoldásokkal címen a Kreatív szervezésében, Szigeti Péter moderálásával. A szervezők elsősorban vállalati pr-eseknek, ügynökségi pr-eseknek, újságíróknak, kommunikációs szakembereknek ajánlja a konferenciát, amely 2008 november 27.-én a WAX Kultúrgyárban lesz.
Tervezett program
- Vándor Ágnes, Kreatív-csoport divízióvezető
How Technology Changes The Way We Communicate
- Andress Witterman, Lewis/Ocatne Pr, alelnök (Németország)
- Richard Stacy, Publicis Consultant London, közösségi média szakértő (Egyesült Királyság)
- Jo Stapleton, FD Kinesis, Partner, program management (Egyesült Államok)
- Ruud Bijl, Bijl, elnök (Hollandia)
- Jakab Áron, Bell Research
- Hegyi György, AV Kreatív
- Paolo Guadagni, a Hill & Knowlton csoport digitális pr igazgatója (Olaszország)
- Ziegler Gábor (Index)
- Sándor Szabolcs (LWP Kommunikáció)
- Soós Gergely (Neo Interactive)
- Bátorfi Zsolt (Microsoft)
Miért nem használják ki az online pr lehetőségeit a cégek Magyarországon?
- Földesi Tamás, Cafe pr, operatív igazgató
- Kertész Péter (MMD)
- Iglódi Csaba (Netaktív)
- Szűcs Ervin (Weber Shandwick)
- Pöltl Ákos (New Zeus)
- Heiszler Ákos (Coca-Cola)
Piackutató cégeknek sem ártana egy kis tanulás, hogy jobb minőségben jelenhessenek meg a közvélemény előtt és a kiadott sajtóközlemények hitelesebbeké válhassanak.