Keltető

Mező

Minden, ami marketingkutatás, piackutatás, közvélemény kutatás, online kutatás, személyes és telefonos adatfelvétel.

Marketing és kutatás mindenkinek: piackutatóknak, marketingeseknek, tanároknak és diákoknak egyaránt hírek, elemzések, marketingadatok és videók egy helyen összegyűjtve.

Heti blogszemle: 2009 01. 03. - 2009 01. 05. 09

2009.01.09. 12:00 :: Field Castro

Az elmúlt héten sok érdekes bejegyzés született a bloggerek "tollából". Itt van néhány olyan téma, amelyet muszáj elolvasni, megjegyezni, összegyűjteni és újra közzé tenni.

 

2009 január 3. Kutatas.blog.hu

Mi történt 2008-ban a piackutatás világában

Új esztendő, új remények, új kihívások, új tenderek és régi arcok a hazai piackutatásban. Azt még nem tudja senki, hogy milyen lesz 2009, de azt már tudhatjuk, hogy milyen volt 2008. Nézzük meg mi is történt és mi nem történt meg tavaly!

 

2009 január 5. onLime

Online kutatás = internet kutatás?

Visszaolvasva az eddigi bejegyzéseket, olyan érzésem van, mintha a blog azt hirdetné, hogy az online kutatás egyenlő az internetezők vizsgálatával - pedig ha valamit nem akarok sugallni, akkor éppen ez lenne az.

 

2009 január 5. Online Marketing

2008: a blogok szintet léptek

Még nem írtam róla, de volt 2008-nak egy érdekes és szerintem fontos eredménye, ez pedig a blogok helyzetének a változása. Az első nagyobb hazai blog-hype 2006-ra volt tehető. 2005 végén indult a Blogter, 2006-ban lett tényező a Blog.hu, rengeteg blog indult különféle témában, konferenciákon, magánbeszélgetésekben, de egyetemi előadásokon is téma lett a blogolás.

 

2009 január 7. SEO blog - Longhand

Rosszabb a Google mint régen?

Pontosabban: rosszabb a találati lista, nagyobb az első találati oldalra bekerülő spamek aránya, ezt állítják sokan. Több fórumon írták ezt az utóbbi napokban. Amikor konkrét példát kértem az illetőktől, akkor viszont nem sok meggyőző találati listát kaptam válaszul. 

 

2009 január 7. CAWI online kutatás

Rankings.hu - szabadon hozzáférhető megbízható gemius "ranglisták"

 Tavaly elég sokat bogarásztam a netet szabadon hivatkozható gemius/Ipsos Audience (gIA) adatok után kutakodva, amikor a COST298-nak készítettem egy Magyarországról szóló leírást, amiben arra is kitértem, hogy idehaza milyen nagy oldalakat látogatnak, milyen böngészőket használnak a júzerek. Ezért különösen megörültem, amikor ma felfedeztem a rankings.hu oldalt, amin rendszeresen frissített gemiusTraffic adatok vannak, ilyen listákkal...

 

2009 január 7. FMCG Piackutatások és marketingkutatások

Élelmiszernél a hipermarketek, vegyiárunál a drogériák pénztáraiba került több bevétel

Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalmának 7 százalékos növekedését regisztrálta a Nielsen piackutató vállalat értékben, 2008-ban, az előző évhez képest. A termékcsoportok trendjei eléggé vegyes képet mutatnak.

 

2009 január 8. Netkutatasok

eMarketer: Top 10 előrejelzés 2009. évre Amerikában

  • Az Internet a vevők piaca
  • A keresőmarketing ellenáll a válságnak
  • Az e-kereskedelem növekedését a meglévő vevők jelentik 

 

2009 január 8. Rabbitblog

Kereső vs. tartalomhálózat

Addig is, míg szerkesztőségünk lázasan dolgozik tenderanyagokon, hadd ajánljak a figyelmetekbe egy újabb tanulmányt.Vándor Eszter kolléganőm a Google AdWords és ETARGET hazai piaci pozícióját, illetve a tartalomhálózaton és keresőkben való megjelenés különbségeit vizsgálja frissen publikált, ropogós tanulmányában.

PDF letöltése >>
 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://kutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr89860342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása