Keltető

Mező

Minden, ami marketingkutatás, piackutatás, közvélemény kutatás, online kutatás, személyes és telefonos adatfelvétel.

Marketing és kutatás mindenkinek: piackutatóknak, marketingeseknek, tanároknak és diákoknak egyaránt hírek, elemzések, marketingadatok és videók egy helyen összegyűjtve.

Konferencia: Regionalitás a piackutatásban 2009

2009.05.13. 08:13 :: Field Castro

Regionalitás a piackutatásban 
Piackutatási konferencia

Időpont: 2009. május 21. (csütörtök)

Helyszín: Hotel Buda Mercure (1013 Budapest, Krisztina körút 41-43.)

Jelentkezés a konferenciára: online jelentkezés

A rendezvény programja itt érhető el: konferencia program

 

Gunilla Broadbent
President, ESOMAR

 

Hogyan néz ki Magyarország helyi, régiós és globális szemszögből? Miként hatnak napjaink változásai a régió vállalataira, és azon belül is a piackutatásra? Hogyan garantálható a piackutatás minősége? Hitelesíttethetők-e a kapott adatok? Mit jelent a piackutatásban az audit? Működik-e a reklám, ahol reklama? Hol és miért - vagy miért nem - "jön át" a reklámban az, ami itthon igen? Mire kell ügyelniük a hazai cégeknek, amikor a környező országokban kommunikálnak? Milyen fokú az egyes társadalmakban a munkatársak, a munkáltató, a szolgáltatók, a számlavezető bank, a kedvenc márka iránt érzett bizalom? Milyen esélye és fogadtatása van a globális, a lokális és a regionális tartalmaknak a magyarországi televíziós piacon? Hogyan lett múlttá a közszolgálati kontra gazdasági hálózatfelosztás? Miként próbálja befolyásolni a piaci folyamatokat az állami irányítás? Egy a zászló, egy a tábor? Kelet-Európa "kicsiny" államai könnyedén egységesnek tekinthetők a marketing és a sales promóció oldaláról? Hosszútávon életképes megoldás a "multikultúrát" szem előtt tartó stratégia? Mely országok vannak közel, melyek esnek távol egymástól a kutatási kultúra területén? Miben térnek el, miben azonosak a mérési problémák? Hogyan hat egy interjúszituáció itthon s a határon túl? Hogyan illeszkedhet hatékonyan két, egymással regionálisan együttműködő partner? A konkrét kutatási feladat megoldásán túl, mivel járulhat hozzá megbízója regionális sikerességéhez egy piacvezető piackutató vállalat?

Ezekre, s még sok más kérdésre választ ad a május 21-ei PPT konferencia, amelynek előadói többek között Duránszkai Gábor (TNS), Falus Tamás (HRI), Gulyás János (Szonda Ipsos), dr. Hoffmann Márta (HRI), Jüttner Ádám (TNS), Lakits Péter (Chello Central Europe), dr. Lantos Zoltán (GfK), Müller Kornél (Unilever), Nagy Zoltán (OTP Bank), Sterk Péter (Szonda Ipsos), Szénay Márta (Medián), Varga Noémi (AGB Nielsen), Varga Zoltán (Unicredit Bank Austria), Vörös Csilla (AGB Nielsen), a nemzetközi "hadszíntérről" pedig Gunilla Broadbent, az ESOMAR elnöke. 

Szólj hozzá!

Címkék: konferencia piackutatás

A bejegyzés trackback címe:

https://kutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr931116922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.