Keltető

Mező

Minden, ami marketingkutatás, piackutatás, közvélemény kutatás, online kutatás, személyes és telefonos adatfelvétel.

Marketing és kutatás mindenkinek: piackutatóknak, marketingeseknek, tanároknak és diákoknak egyaránt hírek, elemzések, marketingadatok és videók egy helyen összegyűjtve.

Se kevesebbet, se többet nem költünk 2009-ben piackutatásra...

2009.01.09. 08:48 :: Field Castro

A szavazás eddigi állása szerint.

DE!

Még nem zártuk le a szavazást. Még változtathat a senkire sem reprezentatív szavazásunk állásán, és bár nem nyerhet semmit, de megmondhatja véleményét nekünk és mi közzé is tesszük az eredményt!

Kattintson és szavazzon, hiszen még semmi sem dőlt el. Lehet, hogy az Ön szavazata lesz a döntő, hiszen a válaszadók 57,14%-a szerint nagyjából ugyanannyit költenek a cégek piackutatásra, mint 2008-ban, míg 42,86% szerint csak kicsit kevesebbet!

 

 

Csak két kattintás és szavazhat! Már csak 5 napja van szavazata leadásáig.

 

Figyelmeztetés: Ebben a posztban látható adatok nem piackutatásból származó adatok, hanem egy szavazás eredményei. Kérek minden olvasót, döntéshozót, hogy az itt közölt adatok alapján semmilyen döntést ne hozzon, semmilyen prezentációban ne használja fel ezeket, mert a szavazások eredményei nem a valóságot mutatják. Amennyiben mégis erre alapozva hoz üzleti döntést, készít üzleti tervet, minden felelősség csak és kizárólag Önt terheli!

Szólj hozzá!

Címkék: szavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://kutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr80866448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.