Keltető

Mező

Minden, ami marketingkutatás, piackutatás, közvélemény kutatás, online kutatás, személyes és telefonos adatfelvétel.

Marketing és kutatás mindenkinek: piackutatóknak, marketingeseknek, tanároknak és diákoknak egyaránt hírek, elemzések, marketingadatok és videók egy helyen összegyűjtve.

Azért írok szakmai blogot mert... válaszol Kurucz Imre (onlime.blog.hu)

2008.12.22. 14:52 :: Field Castro

Nos – ahogy írtad is – én lennék a legfrissebb…
 
 
Nekem sem ez az első blogom – közel két éve írok egy én-blog jellegű valamit. Akkor nagy lendülettel vágtam bele, szinte minden nap írtam új bejegyzést, aztán fokozatosan kezdett elfogyni a téma, a lelkesedés és persze az energia is. Ma már annak is örülök, ha hetente egy-két poszttal elő tudok rukkolni.
 
Bár az a blogom nem igazán érintett komoly témákat, mivel piackutató vagyok, olykor erős késztetést éreztem, hogy szakmai kérdésekről is írjak. Persze ezt mindig elvetettem: annak a blognak a keretei közé ilyesmi nem fért volna be.
 
Így hát – amellett, hogy az én-blog továbbra is üzemel – létrehoztam az onlime blogot, ahol többnyire az online kutatással mint eszközzel és lehetőséggel, valamint az online kutatáshoz kapcsolódó témákkal foglalkozom.
 
A blog terveim szerint januárban indul be majd igazán, de akkor is tökéletesen elégedett leszek azzal, ha heti egy-két posztot sikerül írnom.
 
Egy blognál persze kulcsfontosságú a relatíve gyakori frissítés, de én is inkább kevesebb, ámde tartalmasabb posztra törekszem.
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://kutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr82830083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása