Keltető

Mező

Minden, ami marketingkutatás, piackutatás, közvélemény kutatás, online kutatás, személyes és telefonos adatfelvétel.

Marketing és kutatás mindenkinek: piackutatóknak, marketingeseknek, tanároknak és diákoknak egyaránt hírek, elemzések, marketingadatok és videók egy helyen összegyűjtve.

Sajtóközlemény + vélemény: TNS Digital Suite újgenerációs online mérőrendszer

2008.12.01. 08:15 :: Field Castro

A TNS Digital Suite a digitális reklámok hatékonyságát méri

A Médiainfó cikke

Új kutatási eszközzel jelentkezett a TNS, amely a cookie-k követésére alkalmas technológiát és a kutatócég paneljét kombinálja az online reklámfogyasztás mérése és elemzése céljából.

"Ami a digitális reklámokat illeti, a jelenlegi eszközök nem találkoznak az iparági igényekkel. Ennek az az oka, hogy alapjaiban megváltozott a hirdetések és a média viszonya" - mondta el Mike Saxon, a kutatócég kommunikációs alelnöke.

"A TNS Digital Suite nem a site-ok látogatóit, hanem paneltagjainkat vizsgálja, így a hagyományos reklámokhoz hasonló elszámoltathatóság és szigorú elemzési követelmények valósulnak meg az online mérések esetében is" - magyarázta az új eszköz előnyeit.

A kutatócég álláspontja szerint a jelenlegi elemzőeszközök felülbecsülik az elérést, és alábecsülik a gyakoriságot. Ez nagyobb közönségméretet eredményez, ugyanakkor nem ad kulcsokat a fogyasztók jobb megértéséhez.

A TNS azt is problematikusnak látja, hogy a jelenlegi online kutatási eszközök pop-up ablakokkal szakítják meg a látogatókat a médiafogyasztásban. Ezt a megjelenési formát pedig a fogyasztók mellett a médiatulajdonosok sem igazán kedvelik.

2008-11-24

További részletek itt a TNS honlapján

Letölthető PDF dokumentum!

 

Vélemény: 

A hazai online piacon még csak mostanában lesz kiírva egy tender, amely a honlapok látogatottságát és demográfiai összetételét hivatott vizsgálni. Nem tudni, hogy a TNS vajon elindul-e ezen a tenderen és, ha elindul, akkor milyen eszközt ajánl a hazai piaci szereplőknek. A WPP által nemrég megvásárolt TNS, a nemzetközi médiakutatási piacon nem kis szereplő és amennyiben a tulajdonosok komolyan veszik Magyarországot és az online honlap mérési tendert, akkor a TNS nemzetközi rendszereit kiegészítve a TNS Digital Suite rendszerrel komoly versenytársa lenne a Szonda Ipsos-Gemius és GFK-Median konzorciumoknak.

Amennyiben még komolyabb és izgalmasabb versenyt szeretnénk, akkor drukkoljunk azért, hogy az AGB Hungary, a NetRatings rendszerével is elinduljon a tenderen, azon a tenderen, amely több évre eldönti, hogy kinek a mérését fogadja el az online médiapiac hitelesnek, és hogy kinek fizetik ki a pár százmillió forintnyi összeget az ügynökségek és médiatulajdonosok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sajtóközlemény piackutatás tns

A bejegyzés trackback címe:

https://kutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr15797098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.