Keltető

Mező

Minden, ami marketingkutatás, piackutatás, közvélemény kutatás, online kutatás, személyes és telefonos adatfelvétel.

Marketing és kutatás mindenkinek: piackutatóknak, marketingeseknek, tanároknak és diákoknak egyaránt hírek, elemzések, marketingadatok és videók egy helyen összegyűjtve.

GFK – MEDIAN, SZONDA - GEMIUS furcsa párok párharca

2008.11.29. 00:09 :: Field Castro

Az online marketing Rabbitja az elmúlt időben sokat foglalkozott az online piacot érintő kutatási kérdésekkel, amelyre a mai napon mondhatnám feltette a koronát egy korrekt kutatási termékeket összehasonlító elemzéssel, amelyet ide kattintva tudtok elolvasni.Habár az elemzés…

Szólj hozzá!

Címkék: szonda piackutatás gfk median gemius

Kommentár nélkül: ízteszt videó

2008.11.28. 13:40 :: Field Castro

Drambuie Market Research 

Szólj hozzá!

Címkék: video

Kutatási eredmények: Internet penetráció

2008.11.28. 08:25 :: Field Castro

Az elmúlt időszakban egyre több piackutató cég publikál az internetes penetrációról, az internetes gazdaságról kutatási eredményeket. Mivel nem minden esetben lehet őket gyorsan megtalálni, ezért összegyűjtöttem azokat a legfrissebb internetes alapadatokat, amelyekre bármikor…

Szólj hozzá!

Címkék: szonda piackutatás nhh nrc letölthető gfk gkienet internet penetráció

Sajtóközlemény + vélemény: GFK, TÁRKI új szegmentációs modelje

2008.11.27. 19:30 :: Field Castro

 Új fogyasztói szegmentációs modellt dolgozott ki a GfK Hungária Piackutató a Tárki társadalomkutatási intézettel. A Napi Gazdaság cikke A modell lényegében felülírja a marketingesek által használt A-B fogyasztói modelleket, amelyek elsősorban a jövedelemszinteket és a…

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény sajtóközlemény tárki gfk

Nehezített pályán szavazhatsz „Az Év Honlapja” pályázaton

2008.11.27. 13:57 :: Field Castro

14 kategóriában, 281 honlapra adhatja le szavazatát az internetes társadalom „Az Év Honlapja” pályázatán. Szívesen megosztom a véleményem másokkal, szívesen szavazok, mert szeretem azt hinni, hogy véleményemnek megvan a maga kis hatása,…

Szólj hozzá!

Címkék: marketing vélemény